Govor, Vol. 37 No. 1, 2020.
Pregledni rad
https://doi.org/10.22210/govor.2020.37.02
Mogućnost primjene govora u računalnim igrama temeljenim na lokaciji
Goran Paulin
orcid.org/0000-0002-6885-5393
; Kreativni odjel d.o.o.
Marina Ivašić‐Kos
orcid.org/0000-0002-1940-5089
; Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku
Ivo Ipšić
orcid.org/0000-0002-2720-9002
; Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku
Sažetak
Iako je govor u računalno sintetiziranom obliku postao dio računalnih igara već 1978. godine, njegova primjena, osobito u žanru računalnih igara temeljenih na lokaciji, slabo je istražena. U ovom radu predstavljen je pregled implementacije govora u računalnim igrama nastalim u razdoblju od 1978. do 2018. godine i dosadašnja iskustva njegove primjene. Fokus je stavljen na analizu mogućnosti korištenja govornih tehnologija u računalnim igrama temeljenim na lokaciji. Zaključak donosi odgovor na pitanje ima li smisla, s obzirom na specifičnosti žanra i aktualno stanje tehnologije, uvoditi govorne tehnologije u igre temeljene na lokaciji te koji su preduvjeti za to.
Ključne riječi
Hrčak ID:
249343
URI
Datum izdavanja:
15.12.2020.
Posjeta: 1.121 *