Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.22210/govor.2020.37.02

Mogućnost primjene govora u računalnim igrama temeljenim na lokaciji

Goran Paulin orcid id orcid.org/0000-0002-6885-5393 ; Kreativni odjel d.o.o.
Marina Ivašić‐Kos orcid id orcid.org/0000-0002-1940-5089 ; Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku
Ivo Ipšić orcid id orcid.org/0000-0002-2720-9002 ; Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku


Puni tekst: hrvatski pdf 1.770 Kb

str. 31-59

preuzimanja: 511

citiraj


Sažetak

Iako je govor u računalno sintetiziranom obliku postao dio računalnih igara već 1978. godine, njegova primjena, osobito u žanru računalnih igara temeljenih na lokaciji, slabo je istražena. U ovom radu predstavljen je pregled implementacije govora u računalnim igrama nastalim u razdoblju od 1978. do 2018. godine i dosadašnja iskustva njegove primjene. Fokus je stavljen na analizu mogućnosti korištenja govornih tehnologija u računalnim igrama temeljenim na lokaciji. Zaključak donosi odgovor na pitanje ima li smisla, s obzirom na specifičnosti žanra i aktualno stanje tehnologije, uvoditi govorne tehnologije u igre temeljene na lokaciji te koji su preduvjeti za to.

Ključne riječi

govorne tehnologije, računalne igre, igre temeljene na lokaciji, sinteza govora u igrama, automatsko raspoznavanje govora u igrama

Hrčak ID:

249343

URI

https://hrcak.srce.hr/249343

Datum izdavanja:

15.12.2020.

Posjeta: 1.149 *