Prethodno priopćenje
Dramska metoda ogrtač stručnjaka u problemskoj nastavi primarnog obrazovanja
Zrinka Vukojević
orcid.org/0000-0003-3322-947X
; Učiteljski fakultet Sveučilište u Zagrebu
Anamarija Tomašević
orcid.org/0000-0002-8807-8392
; Prva katolička osnovna škola u Gradu Zagrebu
Sažetak
Cilj je rada analizirati relevantne aspekte problemske nastave, njezin pozitivni utjecaj na razvoj učenika kao i implikacije o oblikovanju jezične kompetencije. U radu se razlaže dramskopedagoška poetika Dorothy Heathcote pri čemu se naglašava drama u funkciji učenja i poučavanja te se daje pregled relevantnih spoznaja o učinkovitosti dramske metode ogrtač stručnjaka. U radu će se prikazati primjena ogrtača stručnjaka u odgojno-obrazovnom procesu čime se potiče aktivno učenje učenika, a ujedno je vrijedan doprinos didaktici i metodici brojnih nastavnih područja.
Ključne riječi
Dorothy Heathcote; odgojno-obrazovni proces; ogrtač stručnjaka; problemska nastava
Hrčak ID:
249642
URI
Datum izdavanja:
1.12.2020.
Posjeta: 1.540 *