Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Dramska metoda ogrtač stručnjaka u problemskoj nastavi primarnog obrazovanja

Zrinka Vukojević orcid id orcid.org/0000-0003-3322-947X ; Učiteljski fakultet Sveučilište u Zagrebu
Anamarija Tomašević orcid id orcid.org/0000-0002-8807-8392 ; Prva katolička osnovna škola u Gradu Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 241 Kb

str. 325-345

preuzimanja: 516

citiraj


Sažetak

Cilj je rada analizirati relevantne aspekte problemske nastave, njezin pozitivni utjecaj na razvoj učenika kao i implikacije o oblikovanju jezične kompetencije. U radu se razlaže dramskopedagoška poetika Dorothy Heathcote pri čemu se naglašava drama u funkciji učenja i poučavanja te se daje pregled relevantnih spoznaja o učinkovitosti dramske metode ogrtač stručnjaka. U radu će se prikazati primjena ogrtača stručnjaka u odgojno-obrazovnom procesu čime se potiče aktivno učenje učenika, a ujedno je vrijedan doprinos didaktici i metodici brojnih nastavnih područja.

Ključne riječi

Dorothy Heathcote; odgojno-obrazovni proces; ogrtač stručnjaka; problemska nastava

Hrčak ID:

249642

URI

https://hrcak.srce.hr/249642

Datum izdavanja:

1.12.2020.

Posjeta: 1.064 *