Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Testiranje znanja stranoga jezika - što nam otkrivaju usmena izvješća

Marta Medved Krajnović ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Renata Šamo ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 1.425 Kb

str. 283-299

preuzimanja: 765

citiraj


Sažetak

U članku se raspravlja o problematici testiranja komunikacijske jezične kompetencije
učenika stranoga jezika. Akcenat je na usmenim izvješćima učenika kao
načinu da se stekne uvid u učeničke strategije rješavanja testova i kognitivne
procese koje pri tom koriste, kao i o načinu provjere valjanosti i pouzdanosti
testa. Prikazani su i rezultati istraživanja u kojem su učenici osnovne škole
trebali primijeniti verbalne protokole dok su rješavali tri različita cloze-testa.
Istraživanje je potvrdilo da su osnovnoškolci sposobni rješavati test i istovremeno
izvještavati o tome te da su informacije dobivene tim usmenim izvješćima vrlo
bitne za pouzdaniju interpretaciju učeničkih rezultata na testu.

Ključne riječi

vrednovanje; komunikacijska jezična kompetencija; učenik drugoga/stranoga jezika; usmena izvješća; strategije rješavanja testa

Hrčak ID:

23121

URI

https://hrcak.srce.hr/23121

Datum izdavanja:

17.4.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.047 *