Izvorni znanstveni članak
Interkulturalno iskustvo u tandemu pomoću interneta
Yvonne Vrhovac
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sanja Seljan
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Martina Mencer Salluzzo
; Američka međunarodna škola u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Bojan Prosenjak
; Francuska škola u Zagrebu - EuroCampus, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U članku se prikazuju rezultati istraživanja o učenju u tandemu pomoću interneta
(etandem) s učenicima (9 – 13 g.) koji uče francuski ili engleski kao strani
jezik. Učenici franucuskoga kao stranoga jezika su amerikanci koji uče francuski
s profesoricom hrvatske narodnosti a učenici engleskoga su francuzi koji uče
engleski također s profesorom hrvatske narodnosti. Djeca obiju škola su većinom
djeca diplomata koji rade u Zagrebu. Istraživanje opisuje komunikaciju putem
interneta na razini primanja i proizvodnje poruka koje se odnose na blagdanske
običaje i tradicije krajem godine (badnjak i božić). Prvi je cilj istraživanja ustanoviti
razmjenom elektroničke pošte sposobnost komuniciranja adolescenata na
jeziku cilju koji je materinski jezik partnera s kojim se razmjenjuje elektronička
pošta. Drugi je cilj vrednovanje sposobnosti suradnje, osvještavanja i usvajanja
interkulturalnih sadržaja (komparativnim pristupom francuskim, američkim i
hrvatskim običajima), te samovrednovanje komunikacijske kompetencije stranoga
jezika u izvornoj situaciji.
Ključne riječi
etandem; inerkulturalna komunikacija; strani jezik; francuski; engleski; Hrvatska
Hrčak ID:
23122
URI
Datum izdavanja:
17.4.2008.
Posjeta: 2.224 *