Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Interkulturalno iskustvo u tandemu pomoću interneta

Yvonne Vrhovac ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sanja Seljan ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Martina Mencer Salluzzo ; Američka međunarodna škola u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Bojan Prosenjak ; Francuska škola u Zagrebu - EuroCampus, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: francuski pdf 1.395 Kb

str. 301-315

preuzimanja: 678

citiraj


Sažetak

U članku se prikazuju rezultati istraživanja o učenju u tandemu pomoću interneta
(etandem) s učenicima (9 – 13 g.) koji uče francuski ili engleski kao strani
jezik. Učenici franucuskoga kao stranoga jezika su amerikanci koji uče francuski
s profesoricom hrvatske narodnosti a učenici engleskoga su francuzi koji uče
engleski također s profesorom hrvatske narodnosti. Djeca obiju škola su većinom
djeca diplomata koji rade u Zagrebu. Istraživanje opisuje komunikaciju putem
interneta na razini primanja i proizvodnje poruka koje se odnose na blagdanske
običaje i tradicije krajem godine (badnjak i božić). Prvi je cilj istraživanja ustanoviti
razmjenom elektroničke pošte sposobnost komuniciranja adolescenata na
jeziku cilju koji je materinski jezik partnera s kojim se razmjenjuje elektronička
pošta. Drugi je cilj vrednovanje sposobnosti suradnje, osvještavanja i usvajanja
interkulturalnih sadržaja (komparativnim pristupom francuskim, američkim i
hrvatskim običajima), te samovrednovanje komunikacijske kompetencije stranoga
jezika u izvornoj situaciji.

Ključne riječi

etandem; inerkulturalna komunikacija; strani jezik; francuski; engleski; Hrvatska

Hrčak ID:

23122

URI

https://hrcak.srce.hr/23122

Datum izdavanja:

17.4.2008.

Podaci na drugim jezicima: francuski

Posjeta: 2.224 *