Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Važnost ekstrinzičnih i intrinzičnih obilježja maslinova ulja za posjetitelje oleoteke

Ana Čehić orcid id orcid.org/0000-0002-2374-0795 ; Institut za poljoprivredu i turizam, Karla Huguesa 8, 52440 Poreč
Milan Oplanić ; Institut za poljoprivredu i turizam, Karla Huguesa 8, 52440 Poreč
Martina Begić ; Institut za poljoprivredu i turizam, Karla Huguesa 8, 52440 Poreč
Tajana Čop ; Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet, Svetošimunska cesta 25, 10000 Zagreb
Marija Cerjak ; Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet, Svetošimunska cesta 25, 10000 Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 200 Kb

str. 1-10

preuzimanja: 357

citiraj


Sažetak

Oleoteke su relativno novi tip specijaliziranih trgovina s bogatom ponudom maslinovih ulja u Jadranskoj Hrvatskoj. Cilj je rada utvrditi profil posjetitelja oleoteke, identificirati važnost intrinzičnih i ekstrinzičnih obilježja maslinova ulja za posjetitelje, te utvrditi postojanje razlika među posjetiteljima koji su kupili i onih koji nisu kupili ulje. Istraživanje je provedeno u oleoteci u Puli (Istarska županija) na uzorku od 158 posjetitelja u razdoblju od srpnja do rujna 2018. godine. Posjetitelji su uglavnom i kupci maslinova ulja u oloeoteci. Najvažnija intrinzična obilježja maslinova ulja su miris i okus, a najvažnija ekstrinzična obilježja jesu kategorija maslinova ulja i nutritivna vrijednost. Dobiveni rezultati pružit će podlogu za učinkovitije planiranje ponude oloeteka u Jadranskom djelu Hrvatske i usmjeravanje promocije na ciljne segmente koji odgovaraju profilu kupaca maslinova ulja.

Ključne riječi

oleoteka, posjetitelji, kupci, maslinovo ulje, ekstrinzična i intrinzična obilježja

Hrčak ID:

251621

URI

https://hrcak.srce.hr/251621

Datum izdavanja:

23.11.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.273 *