Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.15.1.2020.03

ISPITIVANJE STUPNJA ZADOVOLJSTVA TURISTA KOMUNIKACIJSKIM KOMPETENCIJAMA TURISTIČKIH VODIČA

Jasmina Gržinić ; Fakultet ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Republika Hrvatska
Moira Kostić Bobanović ; Fakultet ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Republika Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 254 Kb

str. 57-74

preuzimanja: 754

citiraj


Sažetak

Ovim pilot istraživanjem analiziraju se veze između komunikacijskih kompetencija turističkih vodiča i zadovoljstva turista vođenim turama u nekoliko gradova Istarske županije. Pomoćni cilj rada je utvrditi korelaciju između komunikacijskih vještina vodiča, te spola i godina iskustva u radu. Svrha istraživanja je ukazati na propuste verbalne i neverbalne kompetencije vodiča tijekom vođenja tura. Za potrebe istraživanja prikupljeni su podaci od 283 ispitanika (turista) odabranih destinacija. Ispitanici dolaze s različitih emitivnih tržišta. Rezultati istraživanja ukazuju na potrebu poboljšanja verbalnih vještina vodiča, kao i neverbalne komunikacije, poput pristupačnosti i sposobnosti razvoja prijateljskih odnosa s klijentom. Doprinos istraživanja je unaprjeđenje spoznaja u području interdisciplinarnih istraživanja (turizam i kultura). Rezultati istraživanja predstavljaju transfer znanja o očekivanim kompetencijama ispitanika i utjecaju na zadovoljstvo korisnika u svrhu unaprjeđenja kvalitete rada medijatora u turizmu i promotora destinacija.

Ključne riječi

turistički vodiči, verbalne kompetencije, neverbalne kompetencije, turisti, stupanj zadovoljstva.

Hrčak ID:

251957

URI

https://hrcak.srce.hr/251957

Datum izdavanja:

9.2.2021.

Posjeta: 1.732 *