Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32728/mo.15.1.2020.04
POSLOVICE U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE
Vesna Grahovac-Pražić
orcid.org/0000-0002-1703-7198
; Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilište u Zadru Republika Hrvatska
Katarina Vukelić
orcid.org/0000-0003-4832-7347
; Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilište u Zadru Republika Hrvatska
Sažetak
Novi kurikul iz 2019. godine za niže razrede osnovne škole u Hrvatskoj među preporučene književne tekstove za nastavu uvodi i poslovice. U radu se polazi od teorijskog određenja poslovica i utvrđuje prisustvo istih u učenju i poučavanju u prošlim vremenima čime se pokazuje opravdanost prisutnosti poslovica u nastavi danas. Analiza udžbenika na izabranom uzorku daje pregled položaja poslovica u nastavi koje se pojavljuju kao popratni metodički materijal uz književne i jezične sadržaje nastave. U radu je provedeno istraživanje komunikacije učenika s poslovicama kao zgusnutom i sažetom formom te se utvrđuje postojanje recepcijskih zapreka.
Ključne riječi
nastava, poslovica, učenik, učitelj, udžbenik.
Hrčak ID:
251958
URI
Datum izdavanja:
9.2.2021.
Posjeta: 2.900 *