Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32914/I.54.1-2.5

DEKONSTRUKCIJA MODELA FACEBOOK KAMPANJE NA PRIMJERU TRI ROBNE MARKE ILI BRENDA

Vlasta Kučiš ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Slobodan Hadžić ; PressCut, Zagreb, Hrvatska
Darja Kupinić Guščić ; MediaNet, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 905 Kb

str. 46-62

preuzimanja: 489

citiraj


Sažetak

U ovom radu autori iznose rezultate desk istraživanja i sadržajne analize Facebook kampanje komercijalnih brandova. Cilj svakog branda je povećati aktivnost fanova na svojim stranicama, putem izražavanja sviđanja, komentiranja ili dijeljenja sadržaja. Autori su svoju pažnju usmjerili prvenstveno na formalne i sadržajne karakteristike objave i promatrali kako iste utječu na aktivnost korisnika. Temeljem proučavanja Facebook profila i komunikacije na primjeru 3 komercijalna branda (pive, banke i ženskih čarapa) autori su konstruirali matricu za koju smatraju da je primjenjiva na većinu komercijalnih brandova, odnosno da može biti okvir za analizu bilo koje Facebook kampanje uz odgovarajuće nadopune i manje preinake.

Ključne riječi

analiza sadržaja; dekonstrukcija kampanje; Facebook; komunikacija; brand

Hrčak ID:

252188

URI

https://hrcak.srce.hr/252188

Datum izdavanja:

8.2.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.384 *