Stručni rad
Primjena neprofitnog marketinga i strateško planiranje u visokoškolskoj knjižnici
Aleksandra Moslavac
orcid.org/0000-0002-6209-5442
; Knjižnica Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
Sažetak
Rad razmatra mogućnosti primjene neprofitnog marketinga u visokoškolskoj knjižnici te implementiranje dobivenih rezultata u strateški plan knjižnice, s ciljem povećanja kvalitete knjižnične usluge i učinkovitog pozicioniranja knjižnice u okviru matične institucije. Metodološki pristup temelji se na sažetoj deskriptivnoj analizi marketinške teorije te na primjeru praktične primjene marketinškog alata – SWOT analize u Knjižnici Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. U Knjižnici je provedena situacijska analiza SWOT matricom, koja je oblikovana na osnovi stavova korisnika prikupljenih anketom, nakon čega su doneseni zaključci o tome koje su snage, slabosti, mogućnosti i prijetnje za poslovanje Knjižnice. Mješovitim metodološkim pristupom, odnosno kombinacijom primjene marketinške metode i kvalitativnog istraživanja, dobiveni su rezultati koji su ukazali na moguće razvojne pravce Knjižnice i segmente poslovanja koja bi trebalo obuhvatiti strateškim planiranjem.
Ključne riječi
kvaliteta knjižnične usluge; marketing; strateško planiranje; SWOT analiza; visokoškolske knjižnice
Hrčak ID:
252319
URI
Datum izdavanja:
16.2.2021.
Posjeta: 1.485 *