Kineziologija, Vol. 24 No. 1-2, 1992.
Pregledni rad
Primjena marketinga u razvoju hrvatskog sporta
Mato Bartoluci
; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Marketing u športu predstavlja poslovnu aktivnost športskog subjekta kojoj je cilj optimalno zadovoljiti određene športske potrebe, a istovremeno ostvariti poslovni rezultat. Marketing je primjenjiv u svim područjima športa: u području edukacije, u natjecateljskom športu, te u športskoj rekreaciji.
Temeljna karakteristika marketinga u športu je ta što se na tržištu valoriziraju ekonomski učinci športa, bilo izravno ili u interakciji s drugim gospodarskim djelatnostima.
Budući razvoj hrvatskog vrhunskog športa zasnivat će se na konceptu vlastitog marketinga, čijem razvoju bi trebali doprinijeti stručnjaci športskog marketinga, kao i športski manageri,
koje treba posebno obrazovati.
Ključne riječi
hrvatski sport, marketing, sportski poduzetnici
Hrčak ID:
252651
URI
Datum izdavanja:
20.1.1992.
Posjeta: 1.409 *