Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Primjena marketinga u razvoju hrvatskog sporta

Mato Bartoluci ; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 379 Kb

str. 30-32

preuzimanja: 451

citiraj


Sažetak

Marketing u športu predstavlja poslovnu aktivnost športskog subjekta kojoj je cilj optimalno zadovoljiti određene športske potrebe, a istovremeno ostvariti poslovni rezultat. Marketing je primjenjiv u svim područjima športa: u području edukacije, u natjecateljskom športu, te u športskoj rekreaciji.
Temeljna karakteristika marketinga u športu je ta što se na tržištu valoriziraju ekonomski učinci športa, bilo izravno ili u interakciji s drugim gospodarskim djelatnostima.
Budući razvoj hrvatskog vrhunskog športa zasnivat će se na konceptu vlastitog marketinga, čijem razvoju bi trebali doprinijeti stručnjaci športskog marketinga, kao i športski manageri,
koje treba posebno obrazovati.

Ključne riječi

hrvatski sport, marketing, sportski poduzetnici

Hrčak ID:

252651

URI

https://hrcak.srce.hr/252651

Datum izdavanja:

20.1.1992.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 1.409 *