Kineziologija, Vol. 24 No. 1-2, 1992.
Stručni rad
Mali trampolin u nastavnom procesu
Tatjana Šadura
; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Razni oblici i dimenzije trampolina omogućavaju da se ta sportska sprava koristi ne samo u sportskom, nego i u edukacijskom i rekreativnom procesu. Bez većeg razloga, u nas se trampolin premalo upotrebljava u nastavi fizičkog odgoja, naročito učenica.
Tridesetih godina započinje vježbanje na trampolinu u školama SAD-a i zapadne Europe, a pedesetih organiziraju se natjecanja u skokovima na trampolinu (trampolining). Trampolin (veliki i mali) koristi se i kao pomoćna sprava u treningu gimnastičara, skakača u vodu i drugih, da bis e svladala složena kretnja s rotacijama, uz manje napora i veći broj ponavljanja. Prema istraživanjima, vježbe na trampolinu utječu na podizanje nivoa nekih motoričkih svojstava. Prilikom upotrebe trampolina potrebno je poduzeti određene mjere radi sigurnosti i predostrožnosti. Repertoar skokova na mini trampolinu i u djevojčica različite dobi velik je, a upotreba nije ograničena.
Ključne riječi
sportska škola, djeca, bazična priprema, sportska orijentacija
Hrčak ID:
252811
URI
Datum izdavanja:
20.1.1992.
Posjeta: 1.102 *