Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Praćenje i vrednovanje motoričke efikasnosti učenika jedne međunarodne američke škole

Željko Hraski ; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu
Kamenka Živčić ; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 676 Kb

str. 103-107

preuzimanja: 173

citiraj


Sažetak

Analiza efekata četveromjesečne nastave tjelesnog odgoja, posebno dizajnirane za potrebe jedne međunarodne američke škole, izvršena je prema standardiziranom postupku za pracenje i vrednovanje motoričkih i funkcionalnih sposobnosti američke populacije školske djece. Dobiveni podaci ukazuju na statistički značajno poboljšanje rezultata u pet od šest analiziranih varijabli kod učenika, odnosno četiri od šest kod učenica pa možemo zaključiti da je primijenjeni program znatno doprinijelo razvoju motoričkih i funkcionalnih sposobnosti učenika.

Ključne riječi

međunarodna škola, tjelesni odgoj, motoričke sposobnosti, kriterijski standardi, efikasnost programa

Hrčak ID:

253302

URI

https://hrcak.srce.hr/253302

Datum izdavanja:

21.1.1993.

Podaci na drugim jezicima: njemački engleski

Posjeta: 660 *