Kineziologija, Vol. 25 No. 1-2, 1993.
Izvorni znanstveni članak
Praćenje i vrednovanje motoričke efikasnosti učenika jedne međunarodne američke škole
Željko Hraski
; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu
Kamenka Živčić
; Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Analiza efekata četveromjesečne nastave tjelesnog odgoja, posebno dizajnirane za potrebe jedne međunarodne američke škole, izvršena je prema standardiziranom postupku za pracenje i vrednovanje motoričkih i funkcionalnih sposobnosti američke populacije školske djece. Dobiveni podaci ukazuju na statistički značajno poboljšanje rezultata u pet od šest analiziranih varijabli kod učenika, odnosno četiri od šest kod učenica pa možemo zaključiti da je primijenjeni program znatno doprinijelo razvoju motoričkih i funkcionalnih sposobnosti učenika.
Ključne riječi
međunarodna škola, tjelesni odgoj, motoričke sposobnosti, kriterijski standardi, efikasnost programa
Hrčak ID:
253302
URI
Datum izdavanja:
21.1.1993.
Posjeta: 1.232 *