Pregledni rad
https://doi.org/10.31192/np.19.1.11
Tematika ljubavi u različitim pedagoškim konceptima
Maja Hmelak
; University of Maribor, Faculty of Education, Maribor, Slovenia
Karakuma Samai
orcid.org/0000-0002-3732-4186
; University of Maribor, Faculty of Education, Maribor, Slovenia
Sažetak
Tema ljubavi se kroz povijest nalazi u mnogim pedagoškim konceptima gdje su je detaljno istraživali razni pedagoški teoretičari i praktičari, a mnogi su je također uključili u svoje odgojno-obrazovne koncepte. Važna je s gledišta djeteta i njegove uključenosti u sam odgojno-obrazovni proces, a za pravilno uvođenje ljubavi u sam proces potreban je empatičan i stručno osposobljen učitelj i odgajatelj. Pregledom brojnih znanstvenih i stručnih radova autorice su istražile uključenost teme ljubavi i utvrdile da se ona pojavljuje u brojnim pedagoškim konceptima. Ti su koncepti detaljno predstavljeni, kritički su vrednovani te stručno analizirani i uspoređeni. Autorice su također utvrdile da je za uvođenje teme ljubavi presudna uloga učitelja i odgajatelja i njihov primjer kojeg učenici i djeca slijede.
Ključne riječi
dijete; ljubav; odgajatelj; pedagoški koncepti; učitelj
Hrčak ID:
253819
URI
Datum izdavanja:
15.3.2021.
Posjeta: 1.687 *