Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA ONLINE KUPOVINOM

Marta Sečan orcid id orcid.org/0000-0002-3658-5800 ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Damir Dobrinić orcid id orcid.org/0000-0002-8489-2688 ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 492 Kb

str. 1-16

preuzimanja: 1.206

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada je istražiti povezanost pouzdanosti online kupovine, kvalitete online kupovine i sigurnosti online kupovine sa zadovoljstvom klijenata u online kupnji. Temeljem toga napravljen je konceptualni model istraživanja te su formirane hipoteze koje su provjerene metodom modeliranja strukturnih jednadžbi korištenjem programskog paketa SPSS AMOS 26. Istraživanje putem anketnog upitnika obuhvatilo je 340 ispitanika na području Republike Hrvatske. Dobiveni rezultati istraživanja pokazuju da postoji povezanost svih triju čimbenika sa zadovoljstvom klijenata. Pored novih znanstvenih spoznaja rezultati istraživanja mogu pomoći poslovnim organizacijama u lakšem prepoznavanju čimbenika i njihovog utjecaja na zadovoljstvo klijenata u online kupovini.

Ključne riječi

online kupovina; pouzdanost; sigurnost; kvaliteta; zadovoljstvo klijenata

Hrčak ID:

254841

URI

https://hrcak.srce.hr/254841

Datum izdavanja:

30.3.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.102 *