Izvorni znanstveni članak
ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KUPACA ONLINE KUPOVINOM
Marta Sečan
orcid.org/0000-0002-3658-5800
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Damir Dobrinić
orcid.org/0000-0002-8489-2688
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti povezanost pouzdanosti online kupovine, kvalitete online kupovine i sigurnosti online kupovine sa zadovoljstvom klijenata u online kupnji. Temeljem toga napravljen je konceptualni model istraživanja te su formirane hipoteze koje su provjerene metodom modeliranja strukturnih jednadžbi korištenjem programskog paketa SPSS AMOS 26. Istraživanje putem anketnog upitnika obuhvatilo je 340 ispitanika na području Republike Hrvatske. Dobiveni rezultati istraživanja pokazuju da postoji povezanost svih triju čimbenika sa zadovoljstvom klijenata. Pored novih znanstvenih spoznaja rezultati istraživanja mogu pomoći poslovnim organizacijama u lakšem prepoznavanju čimbenika i njihovog utjecaja na zadovoljstvo klijenata u online kupovini.
Ključne riječi
online kupovina; pouzdanost; sigurnost; kvaliteta; zadovoljstvo klijenata
Hrčak ID:
254841
URI
Datum izdavanja:
30.3.2021.
Posjeta: 3.187 *