Stručni rad
KAKO PRIBLIŽITI NASTAVU IZBORNOG PREDMETA (školsko novinarstvo)
Doroteja Kostanjevec
; Osnovna škola Markovci
Sažetak
Tijekom izvanrednog stanja bili smo prisiljeni brzo uspostaviti strukturirani sustav učenja na daljinu. Sve smo predmete predavali na daljinu, uključujući izborne predmete, koje pohađaju učenici različitih razreda. Izborni predmet školsko novinarstvo pohađaju učenici 7., 8. i 9. razreda. U školskoj godini izborni predmet je 35 školskih sati, odnosno jedan sat tjedno. U radu na daljinu bilo je potrebno od početka školske godine prilagoditi metode i oblike rada prema postavljenim ciljevima i standardima znanja. Sadržaji, ciljevi i standardi znanja djelomično su prilagođeni, ali su u osnovi ostali isti. Učitelj je morao prilagoditi sadržaje tako da su pripremljene aktivnosti, pojmovi i sadržaji bili jasni, razumljivi i dostupni. Naglasak je bio na trenutnim, zanimljivim sadržajima, izvedivim aktivnostima i praktičnim primjerima te na kreativnosti.
Ključne riječi
izborni predmet, školsko novinarstvo, rad na daljinu, odabir metoda i oblika rada.
Hrčak ID:
255072
URI
Datum izdavanja:
2.5.2021.
Posjeta: 675 *