Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.46640/imr.10.18.8

Ekologija i mediji

Mirko Jakovljević orcid id orcid.org/0000-0002-3443-0944 ; Visoka škola za komunikaciju, Beograd


Puni tekst: engleski pdf 303 Kb

str. 2883-2893

preuzimanja: 214

citiraj


Sažetak

Početak novog tisućljeća i prethodnih petnaest godina karakterizira, svjedoci smo, buđenje ljudske svijesti kada je riječ o ekologiji i zaštiti okoliša. Čovjek koji preživi u doba digitalnih tehnologija polako razvija svijest da je potrebna nova organizacija društva i života u vremenu opterećenom modernim tehnologijama i pretjeranom upotrebom prirodnih resursa, a na nekim mjestima i već devastiranom i degradiranom okolišu. Suvremeno gospodarstvo preživljava od upotrebe živih i neživih prirodnih resursa. Došlo je do zagađenja zraka, vode, zemlje, izumiranja životinjskih vrsta. Iz tog su se razloga čisto ekološki problemi rješavali proizvodnjom i emitiranjem niza ekoloških programa na lokalnim, regionalnim i globalnim medijima. Ulazeći dublje u problem, moramo vidjeti da se problem mora riješiti prevladavanjem ekonomskih imperativa, istodobno, jačanjem etike svih ljudi na planetu, što bi dovelo do usvajanja obvezujućih normi koje bi utjecale na ljudsko ponašanje kada se radi o ekologiji i zaštiti okoliša. Mediji u tome moraju igrati ključnu ulogu.

Ključne riječi

ekologija; mediji; okoliš; etika; održivi razvoj

Hrčak ID:

257927

URI

https://hrcak.srce.hr/257927

Datum izdavanja:

26.5.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 825 *