Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.38190/ope.11.1.7

Usporedba financijske uspješnosti poslovnih modela Comcast i Netflix

Joško Lozić orcid id orcid.org/0000-0001-5568-5279 ; Sveučilište Sjever


Puni tekst: hrvatski pdf 837 Kb

str. 173-185

preuzimanja: 570

citiraj


Sažetak

Cilj je ovog rada komparirati poslovni rezultat korporacija Comcast i Netflix. Comcast je najveća globalna vertikalno integrirana medijska korporacija te koristi sve menadžerske modele starih medijskih industrija. Comcast je u procesu transformacije te se koristi strategijama procjena i preuzimanja kako bi razvio konkurentske strategije u novim medijskih industrijama. Netflix je najveća i vodeća streaming platforma za distribuciju video sadržaja. Promjene koje je sa sobom donijela postmoderna i postindustrijsko društvo značajno su djelovale na promjene menadžerskih praksi u već postojećim korporacijama medijske industrije. Istraživanja i analiza poslovnih rezultata ove dvije korporacije ukazuju na promjene koje se događaju unutar medijske industrije. Postojeće vertikalno integrirane medijske korporacije mijenjaju menadžerske modele, kako bi se prilagodile novim tržišnim okolnostima. Nove medijske korporacije, nastale u modelu ekonomije platformi, definiraju uvjete i trendove razvoja cjelokupne medijske industrije. Postmoderna i postindustrijsko društvo zahtijeva značajnu promjenu menadžerskih praksi u medijskoj industriji.

Ključne riječi

Comcast; ekonomija platformi; medijska industrija; Netflix; vertikalna integracija

Hrčak ID:

258799

URI

https://hrcak.srce.hr/258799

Datum izdavanja:

11.6.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.723 *