Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.1.87

Primjena logističkog modela u analizi marketinških odnosa u turističkim agencijama

Katarina Borisavljević orcid id orcid.org/0000-0002-1320-8156 ; University of Kragujevac, Faculty of Economics, Kragujevac, Serbia, Department of Management and Business Economics
Gordana Radosavljević ; University of Kragujevac, Faculty of Economics, Kragujevac, Serbia, Department of Management and Business Economics


Puni tekst: engleski pdf 962 Kb

str. 87-112

preuzimanja: 141

citiraj


Sažetak

Primjena koncepta relacijskog marketinga u turizmu podrazumijeva izgradnju kvalitetnih odnosa između svih sudionika u turističkom lancu ponude. Osobito je važna analiza pretpostavki za razvoj odnosa i njihov utjecaj na ukupnu uspješnost tvrtki u turizmu. S tim u vezi, predmet rada je istraživanje primjene marketinških odnosa u turističkim agencijama u Srbiji koji posluju na tradicionalan način i putem interneta, te identifikacija ključnih čimbenika lojalnosti korisnika turističkih usluga. Cilj ovog rada je istražiti utjecaj pretpostavki relacijskog marketinga (poput povjerenja, upravljanja pritužbama kupaca, ulaganja u interni marketing, primjene informacijske tehnologije u agencijama, poslovnog imidža i tradicije, kao i socio-demografskih karakteristika klijenata) na izbor putničke agencije preko koje će klijenti putovati. Doprinos rada je u primjeni logističkog modela u istraživanju relacijskog marketinga u agencijama. Važnost rada ogleda se u predlaganju učinkovitog modela primjene koncepta marketinških odnosa u cilju povećanja lojalnosti kupaca u turističkim agencijama.

Ključne riječi

relacijski marketing, turističke agencije, logistički model, lojalnost kupaca

Hrčak ID:

259592

URI

https://hrcak.srce.hr/259592

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 312 *