Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.1.87
Primjena logističkog modela u analizi marketinških odnosa u turističkim agencijama
Katarina Borisavljević
orcid.org/0000-0002-1320-8156
; University of Kragujevac, Faculty of Economics, Kragujevac, Serbia, Department of Management and Business Economics
Gordana Radosavljević
; University of Kragujevac, Faculty of Economics, Kragujevac, Serbia, Department of Management and Business Economics
Sažetak
Primjena koncepta relacijskog marketinga u turizmu podrazumijeva izgradnju kvalitetnih odnosa između svih sudionika u turističkom lancu ponude. Osobito je važna analiza pretpostavki za razvoj odnosa i njihov utjecaj na ukupnu uspješnost tvrtki u turizmu. S tim u vezi, predmet rada je istraživanje primjene marketinških odnosa u turističkim agencijama u Srbiji koji posluju na tradicionalan način i putem interneta, te identifikacija ključnih čimbenika lojalnosti korisnika turističkih usluga. Cilj ovog rada je istražiti utjecaj pretpostavki relacijskog marketinga (poput povjerenja, upravljanja pritužbama kupaca, ulaganja u interni marketing, primjene informacijske tehnologije u agencijama, poslovnog imidža i tradicije, kao i socio-demografskih karakteristika klijenata) na izbor putničke agencije preko koje će klijenti putovati. Doprinos rada je u primjeni logističkog modela u istraživanju relacijskog marketinga u agencijama. Važnost rada ogleda se u predlaganju učinkovitog modela primjene koncepta marketinških odnosa u cilju povećanja lojalnosti kupaca u turističkim agencijama.
Ključne riječi
relacijski marketing; turističke agencije; logistički model; lojalnost kupaca
Hrčak ID:
259592
URI
Datum izdavanja:
30.6.2021.
Posjeta: 1.895 *