Stručni rad
RAZVOJ DJECE S POSEBNIM POTREBAMA KROZ ČETIRI GODINE ŠKOLOVANJA
Bojana Posavec Vaupotič
Sažetak
Svakodnevno se susrećemo s raznolikošću. Pogotovo kada promatramo područje posebnih potreba djece. Svaki je pojedinac sam po sebi drugačiji. Prihvatila sam se studije slučaja učenika III. gimnazije, koja ima odluku djeteta s posebnim potrebama. Određena je kao dijete s govorno-jezičnim poremećajem i kao dijete s nedostacima u pojedinim područjima učenja. To je jedan od primjera koji imaju pozitivan i uspješan zaključak. Predstavila sam povijest slučaja, a zatim i nastavak školovanja kod nas. Put nije bio lak, i zato smo zadovoljni sa završetkom. Učenica je uspješno razvila socijalni dio koji je bio vrlo slab i područje učenja. Povezala se sa školskim kolegama i uspjela steći Velik napredak je postignut u području stjecanja znanja. Kroz godine školovanja u posljednjih godinu dana učenica je sve obaveze izvršavala potpuno samostalno. Uspjela je postati samostalna i odgovorna osoba s vrlo dobrom slikom o sebi.
Ključne riječi
posebne potrebe, učenik, škola, napredak
Hrčak ID:
259983
URI
Datum izdavanja:
1.11.2021.
Posjeta: 1.360 *