Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.51650/ezrvs.15.1-2.10

SEGMENTACIJA TRŽIŠTA VISOKOG OBRAZOVANJA

Boris Marjanović orcid id orcid.org/0000-0002-1132-6079 ; Istarsko Veleučilište - Università Istriana di scienze applicate
Marino Učeta


Puni tekst: hrvatski pdf 365 Kb

str. 151-169

preuzimanja: 394

citiraj


Sažetak

Rad analizira pitanje identifikacije tržišnih segmenata na tržištu visokog obrazovanja. Segmentacija je bitan alat u postizanju konkurentske prednosti, posebice na zrelim i visoko konkurentnim tržištima poput tržišta visokog obrazovanja, i pogotovo u današnje doba kada su granice otvorene te je mobilnost studenata izrazito lako ostvariva i dostupna. Tržište je otvoreno i svaka svjetska visokoškolska institucija predstavlja ozbiljnog konkurenta institucijama u Republici Hrvatskoj. Ovim istraživanjem utvrđeno je postojanje sedam specifičnih tržišnih segmenata na tržištu visokog obrazovanja u Hrvatskoj, temeljenom na kriteriju segmentacije prema ponašanju, odnosno prema kriteriju koristi. Na osnovi utvrđenih kriterija hrvatske visokoškolske institucije mogu prilagoditi vlastitu obrazovnu uslugu s obzirom na specifičnosti ciljanih segmenata, čime mogu ostvariti prednost nad ostalim konkurentima na tržištu.

Ključne riječi

marketing visokog obrazovanja, usluga visokog obrazovanja, segmentacija tržišta prema koristi.

Hrčak ID:

260140

URI

https://hrcak.srce.hr/260140

Datum izdavanja:

4.7.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.106 *