Ostalo
Reklame
Puni tekst: hrvatski pdf 3.115 Kb
preuzimanja: 183
citiraj
APA 6th Edition
(2021). Reklame. Društvena istraživanja, 30 (2), 458-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/260404
MLA 8th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja, vol. 30, br. 2, 2021, str. 458-0. https://hrcak.srce.hr/260404. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja 30, br. 2 (2021): 458-0. https://hrcak.srce.hr/260404
Harvard
(2021). 'Reklame', Društvena istraživanja, 30(2), str. 458-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/260404 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Reklame. Društvena istraživanja [Internet]. 2021 [pristupljeno 22.11.2024.];30(2):458-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/260404
IEEE
"Reklame", Društvena istraživanja, vol.30, br. 2, str. 458-0, 2021. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/260404. [Citirano: 22.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
260404
URI
https://hrcak.srce.hr/260404
Datum izdavanja:
15.7.2021.
Posjeta: 697
*