Stručni rad
MEĐUPREDMETNA NASTAVA NA OTVORENOM
Marjetka Hočevar
; OŠ Tržišče, Tržišče 47, 8295 Tržišče
Sažetak
U članku želim predstaviti iskustvo održavanja nastave na otvorenom koje se pokazalo kao primjer dobre prakse. U trenutnim vremenima epidemije to iskustvo je možda čak i dragocjenije, budući da je usmjereno na održavanje nastave u prirodi.
Učenici drugog razreda OŠ Tržišče jako se raduju cjeloživotnom obrazovanju i često se njime služe. Jedna od takvih aktivnosti bila je međupredmetna poveznica s nastavom upoznavanja okoliša, književnosti i tjelesnog odgoja koju smo proveli na livadi i u šumi. Tog dana je dodatna vrijednost odgoja bio zaključak kada smo si skuhali ljekoviti ekološki čaj. Tog dana smo zaista mnogo uživali s učenicima, stekli mnogo praktičnog znanja te, prije svega, mnogo se kretali na otvorenom.
Ključne riječi
nastava na otvorenom, iskustveno učenje, domaći čaj
Hrčak ID:
260817
URI
Datum izdavanja:
1.11.2021.
Posjeta: 598 *