Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22210/strjez/50-1/5
INKLUZIVNO OBRAZOVANJE U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA
Rina Benko
orcid.org/0000-0002-8567-8173
; Osnovna škola Matije Petra Katančića, Valpovo
Anna Martinović
orcid.org/0000-0001-5756-1165
; Sveučilište u Zadru
Sažetak
Ovaj rad prikazuje inkluzivno obrazovanje u nastavi engleskog jezika. Cilj ovoga rada jest prikazati stavove nastavnika engleskog jezika u hrvatskim osnovnim školama prema učenicima s posebnim potrebama, stavove učenika s intelektualnim teškoćama prema nastavi engleskog jezika te stavove ostalih učenika u razredu prema učenicima s posebnim obrazovnim potrebama. Istraživanje se temelji na upitniku koji je uzet iz prijašnjih studija provedenih u Hrvatskoj i Europi. Iz rezultata istraživanja može se zaključiti da među nastavnicima ne prevladavaju negativni stavovi prema učenicima s intelektualnim teškoćama. Ipak, evidentno je da je nastavnicima engleskog jezika neophodno usavršavanje u području specijalnog obrazovanja, jer je većina nastavnika izrazila potrebu za dodatnim kompetencijama i obrazovanjem u tom području za rad s učenicima s posebnim potrebama.
Ključne riječi
inkluzivno obrazovanje; nastava engleskog jezika; stavovi
Hrčak ID:
260921
URI
Datum izdavanja:
20.7.2021.
Posjeta: 2.224 *