Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22210/strjez/50-1/5

INKLUZIVNO OBRAZOVANJE U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA

Rina Benko orcid id orcid.org/0000-0002-8567-8173 ; Osnovna škola Matije Petra Katančića, Valpovo
Anna Martinović orcid id orcid.org/0000-0001-5756-1165 ; Sveučilište u Zadru


Puni tekst: engleski pdf 130 Kb

str. 111-134

preuzimanja: 636

citiraj


Sažetak

Ovaj rad prikazuje inkluzivno obrazovanje u nastavi engleskog jezika. Cilj ovoga rada jest prikazati stavove nastavnika engleskog jezika u hrvatskim osnovnim školama prema učenicima s posebnim potrebama, stavove učenika s intelektualnim teškoćama prema nastavi engleskog jezika te stavove ostalih učenika u razredu prema učenicima s posebnim obrazovnim potrebama. Istraživanje se temelji na upitniku koji je uzet iz prijašnjih studija provedenih u Hrvatskoj i Europi. Iz rezultata istraživanja može se zaključiti da među nastavnicima ne prevladavaju negativni stavovi prema učenicima s intelektualnim teškoćama. Ipak, evidentno je da je nastavnicima engleskog jezika neophodno usavršavanje u području specijalnog obrazovanja, jer je većina nastavnika izrazila potrebu za dodatnim kompetencijama i obrazovanjem u tom području za rad s učenicima s posebnim potrebama.

Ključne riječi

inkluzivno obrazovanje; nastava engleskog jezika; stavovi

Hrčak ID:

260921

URI

https://hrcak.srce.hr/260921

Datum izdavanja:

20.7.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.391 *