Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.22522/cmr20210166

Analiza korištenja preventivne aktivnosti kao odgovora na nadolazeću krizu u javnom sektoru

Ivana Jeleč orcid id orcid.org/0000-0003-2067-7396 ; Algebra University College, Zagreb, Croatia
Renata Potočnik ; Millenium promocija, Zagreb Croatia
Maja Samardžić ; Millenium promocija, Zagreb Croatia


Full text: croatian pdf 1.190 Kb

page 88-103

downloads: 486

cite


Abstract

Krizno komuniciranje jedno je od najizazovnijih i najsloženijih područja praktične primjene odnosa s javnošću. Javni sektor se, zbog tromosti sustava, vrlo često spominje i u kontekstu neučinkovite komunikacije, a to uključuje i reaktivan pristup kriznoj komunikaciji. U suprotnosti s ponuđenim stereotipom, ovaj rad proučava studiju slučaja krizne komunikacije u kojemu je čelnik javne institucije primijenio strategiju preventivnog protuodgovora i svojim proaktivnim istupom uzrokovao kriznu situaciju u javnoj instituciji koju je vodio te negativan publicitet. S ciljem ispitivanja ispravnosti ovog pristupa, ujedno i prvog takvog slučaja u komunikaciji hrvatskih javnih institucija, analizirane su naslovnice triju najčitanijih dnevnih listova u Hrvatskoj – 24sata, Večernjeg lista i Jutarnjeg lista – njihova online izdanja te još deset najčitanijih news portala u razdoblju od 24. rujna do 18. listopada, odnosno od sazivanja izvanredne konferencije za medije i početka krize do razrješenja Dubravka Ponoša s funkcije direktora Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

Keywords

krizno komuniciranje; preventivni protuodgovor; Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost

Hrčak ID:

261008

URI

https://hrcak.srce.hr/261008

Publication date:

27.7.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 928 *