Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.21066/carcl.libri.10.1.3

Predstavljanje muzeja i muzejskih posjeta u pripovjednim slikovnicama

Frank Serafini orcid id orcid.org/0000-0002-1391-0631 ; Učiteljski fakultet Mary Lou Fulton, Državno sveučilište Arizone, Phoenix, AZ, SAD
Danielle Rylak orcid id orcid.org/0000-0001-6961-9555 ; Mary Lou Fulton Teachers College, Arizona State University, Phoenix, AZ, USA


Puni tekst: engleski pdf 166 Kb

str. 45-62

preuzimanja: 432

citiraj


Sažetak

U osloncu na niz teorijskih polazišta koja osvjetljavaju različite vidove vizualnoga i tekstnoga predočavanja u ovom se radu razmatraju suvremene pripovjedne slikovnice s obzirom na to kako se u njima predstavljaju muzeji i posjeti muzejima koji uključuju dječje likove bez obzira na razloge posjeta. Analiza pedesetak muzejskih slikovnica postupkom višenačinske raščlambe sadržaja (multimodal content analysis) otkrila je zastupljenost sljedećih tema: prikazivanje muzeja, prikazivanje muzejskih izložaka, posjetitelja, razloga muzejskih posjeta, muzejskih aktivnosti i događaja, dječjih stavova tijekom muzejskih posjeta, kao i metaleptičku transgresiju u slikovničkim načinima prikazivanja. Rezultati upućuju na mogućnosti koje ti višemodalni tekstovi mogu ostvariti u rukama učitelja i malih čitatelja.

Ključne riječi

višemodalna analiza sadržaja; muzeji; slikovnice; predstavljanje (reprezentacija);

Hrčak ID:

261874

URI

https://hrcak.srce.hr/261874

Datum izdavanja:

31.8.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.522 *