Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.21066/carcl.libri.10.1.3
Predstavljanje muzeja i muzejskih posjeta u pripovjednim slikovnicama
Frank Serafini
orcid.org/0000-0002-1391-0631
; Učiteljski fakultet Mary Lou Fulton, Državno sveučilište Arizone, Phoenix, AZ, SAD
Danielle Rylak
orcid.org/0000-0001-6961-9555
; Mary Lou Fulton Teachers College, Arizona State University, Phoenix, AZ, USA
Sažetak
U osloncu na niz teorijskih polazišta koja osvjetljavaju različite vidove vizualnoga i tekstnoga predočavanja u ovom se radu razmatraju suvremene pripovjedne slikovnice s obzirom na to kako se u njima predstavljaju muzeji i posjeti muzejima koji uključuju dječje likove bez obzira na razloge posjeta. Analiza pedesetak muzejskih slikovnica postupkom višenačinske raščlambe sadržaja (multimodal content analysis) otkrila je zastupljenost sljedećih tema: prikazivanje muzeja, prikazivanje muzejskih izložaka, posjetitelja, razloga muzejskih posjeta, muzejskih aktivnosti i događaja, dječjih stavova tijekom muzejskih posjeta, kao i metaleptičku transgresiju u slikovničkim načinima prikazivanja. Rezultati upućuju na mogućnosti koje ti višemodalni tekstovi mogu ostvariti u rukama učitelja i malih čitatelja.
Ključne riječi
višemodalna analiza sadržaja; muzeji; slikovnice; predstavljanje (reprezentacija);
Hrčak ID:
261874
URI
Datum izdavanja:
31.8.2021.
Posjeta: 1.588 *