Stručni rad
Buđenje nove ekonomske elite? Analiza udruge „Glas poduzetnika“
Dimitrije Birač
orcid.org/0000-0002-3226-9843
; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Rijetko koja udruga je uspjela u tako kratkom razdoblju zadobiti toliko medijskog prostora, toliko političke pažnje, simpatija poduzetnika, ali i ekonomskih analitičara, kao što je to uspjelo udruzi „Glas poduzetnika“ (UGP). Takva dinamika rasta obično prati ili političke stranke ili inicijative okupljene oko jednokratnog cilja. To je možda i jedan od razloga zašto nije bilo jasno ima li UGP politički karakter i žele li njeni čelni ljudi politički djelovati, ili jednostavno žele izmijeniti postojeću administrativnu strukturu koja vrlo loše, po njihovu mišljenju, brine o interesima poduzetnika. To ni danas nije do kraja jasno.
Ključne riječi
javne politike; interesne skupine; Glas poduzetnika; Hrvatska; policy analiza; ekonomska politika
Hrčak ID:
262117
URI
Datum izdavanja:
31.8.2021.
Posjeta: 1.180 *