Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32914/i.54.3-4.6

UTJECAJ UPRAVLJANJA INFORMACIJAMA U RAZVOJU NOVIH BANKARSKIH PROIZVODA – EMPIRIJSKA ANALIZA

Zoran Najdanović ; Visoko učilište Effectus, Zagreb, Hrvatska
Natalia Tutek ; Visoko učilište Effectus, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 564 Kb

str. 197-206

preuzimanja: 434

citiraj


Sažetak

Uspješno upravljanje informacijama predstavlja veliki izazov za svaku organizaciju, a u ovome radu naglasak je na upravljanju informacijama pri razvoju novog proizvoda banke. Pod snažnim pritiskom konkurencije i novih tehnoloških promjena te samih turbulentnih promjena u okruženju, financijske institucije moraju kontinuirano razvijati nove proizvode odnosno usluge. Kako bi usluge bile zanimljivije korisnicima, potrebno je prikupiti podatke o korisnicima, njihovim željama i preferencijama. Podatke zatim treba pretvoriti u korisne informacije koje će rezultirati razvojem pravog proizvoda odnosno usluge koju će korisnici prepoznati kao potrebnu. Potreba za informacijama dolazi od potrebe izrade točne analize pojedinih tržišnih segmenata, promatranja ponašanja korisnika, odabira ključnih korisnika i postojeće konkurencije. Upravljanje informacijama pruža mogućnost sveobuhvatnog i učinkovitog korištenja informacija. Kontinuirano prikupljanje i upotreba informacija u cilju stvaranja novih proizvoda i usluga postiže se stvaranjem odgovarajućeg okruženja u kojem upotreba novih tehnologija znatno olakšava proces. Proizvodi postaju personalizirani, prilagođeni korisniku, a naglasak je na važnost dugoročnih odnosa poduzeća s korisnicima. Samo pomoću dobro organiziranih informacija menadžeri mogu donositi prave poslovne odluke, a poduzeća mogu pravovremeno reagirati na tržišne promjene. Uspješna poduzeća prilikom kreiranja svoje strategije analiziraju i utvrđuju elemente koji bitno pridonose stvaranju konkurentske prednosti i osiguranju dugoročnog rasta i razvitka. U radu je prikazano istraživanje preferencija korisnika s ciljem razvoja novog proizvoda banke.

Ključne riječi

upravljanje informacijama; bankarstvo; nove tehnologije; digitalizacija

Hrčak ID:

262341

URI

https://hrcak.srce.hr/262341

Datum izdavanja:

30.8.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 995 *