Stručni rad
PROVEDBA ŠKOLSKOG NOVINARSTVA TIJEKOM NASTAVE NA DALJINU
Katja Janič
; I. OŠ Celje
Sažetak
Nastava na daljinu predstavljala je veliki izazov i za nastavnike i za učenike. Jedan od problema sa kojima su se učenici suočili bilo je to što su veći dio dana provodili sjedeći - ujutro su imali satove videokonferencija, često su poslijepodne opet sjedili za računalima jer su morali odraditi domaću zadaću i poslati učiteljima dokaz o zadaći. Kako bih unijela više kretnje u njihov svakodnevni život, osobito ujutro kad su imali nastavu, sustavno sam počela birati zadatke promicanja kretanja u obveznom izbornom predmetu koji predajem što su učenici s oduševljenjem prihvatili. U članku su predstavljene motivacijske strategije i metode rada kojima sam se koristila tijekom učenja na daljinu prilikom rada s učenicima 9. razreda na obveznom izbornom predmetu školsko novinarstvo. Snimanje prologa vani na svježem zraku, književna šetnja ulicama Celja, priprema točaka za proslave e-škole u prosincu i veljači (glazbene ili plesne točke, dramatizacija odabranih ulomaka ...) jedni su od tjednih zadataka koji će biti detaljnije predstavljeni u članku.
Ključne riječi
rad na daljinu, kretanje, školsko novinarstvo, odabir oblika rada
Hrčak ID:
263183
URI
Datum izdavanja:
1.11.2021.
Posjeta: 574 *