Ostalo
Reklame
Puni tekst: hrvatski pdf 3.890 Kb
str. 646-646
preuzimanja: 81
citiraj
APA 6th Edition
(2021). Reklame. Društvena istraživanja, 30 (3), 646-646. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/263280
MLA 8th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja, vol. 30, br. 3, 2021, str. 646-646. https://hrcak.srce.hr/263280. Citirano 28.01.2023.
Chicago 17th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja 30, br. 3 (2021): 646-646. https://hrcak.srce.hr/263280
Harvard
(2021). 'Reklame', Društvena istraživanja, 30(3), str. 646-646. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/263280 (Datum pristupa: 28.01.2023.)
Vancouver
Reklame. Društvena istraživanja [Internet]. 2021 [pristupljeno 28.01.2023.];30(3):646-646. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/263280
IEEE
"Reklame", Društvena istraživanja, vol.30, br. 3, str. 646-646, 2021. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/263280. [Citirano: 28.01.2023.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
263280
URI
https://hrcak.srce.hr/263280
Posjeta: 218 *