Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 06.10.2021.
  • Objavljen na Hrčku: 06.10.2021.

Sadržaj

Puni tekst

Impressum (str. 0-0)

Impressum (str. 0-0)


Ostalo


Contents (str. 0-0)

Sadržaj (str. 0-0)


Kazalo


Self-Regulation, Normative Beliefs, Alcohol Use and Consequences among University Students from Eastern Europe (str. 467-485)

Ondrej Kalina, Olga Orosova, Vilma Kriaucioniene, Andrea Lukács, Michal Miovsky
Izvorni znanstveni članak


Učinak emocionalne inteligencije na materijalizam i kompulzivnu kupnju (str. 487-508)

Beata Šeinauskienė, Aušra Rūtelionė, Asta Tarutė, Shahrokh Nikou, Rosita Lekavičienė
Izvorni znanstveni članak


Posredujuća uloga interakcije između nastavnika i učenika u odnosu temperamenta sa samopoštovanjem i školskim uspjehom učenika (str. 509-531)

Slavica Šimić Šašić, Ana Šimunić, Mira Klarin
Izvorni znanstveni članak


Quality of Life and Exercise Motivation of Normal-Weight and Overweight Adolescents (str. 533-552)

Vasko Tišma, Renata Barić, Matea Karlović Vragolov
Izvorni znanstveni članak


Catastrophizing, Anxiety, and Depression in Patients with Chronic Non-Malignant Pain (str. 553-569)

Iva Dimitrijević, Martina Knez
Prethodno priopćenje


The Role of Perceived Justice, External Prestige and Organizational Identification in Explaining Employee Engagement (str. 571-592)

Luka Zlatić, Zoran Sušanj, Ana Jakopec
Izvorni znanstveni članak


The Analysis of the Co-Authorship in Journals of Educational Sciences of Authors from European Post-Socialist Countries (str. 593-614)

Dejana Bouillet, Maja Jokić, Marina Martinčević
Izvorni znanstveni članak


Konceptualni okvir za istraživanja ekonomije suradnje (str. 615-634)

Filip Majetić
Pregledni rad


Vesna Lamza Posavec: Metodologija društvenih istraživanja: temeljni uvidi (str. 637-639)

Ivan Balabanić
Recenzija, Prikaz slučaja


Gina Riley: Unschooling: Exploring Learning Beyond the Classroom (str. 643-645)

Andrej Hodonj
Recenzija, Prikaz slučaja


Reklame (str. 646-646)


Ostalo


Posjeta: 9.984 *