Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

NASTAVA NA DALJINU S KRONIČNO BOLESNIM ROMSKIM UČENIKOM

Marjanca Tomažin ; Osnovna škola Trebnje


Puni tekst: hrvatski pdf 184 Kb

str. 713-716

preuzimanja: 139

citiraj


Sažetak

Osnovna škola Trebnje jedna je od većih škola u Republici Sloveniji. Pri provedbi odgojno-obrazovne djelatnosti suočavamo se s različitim izazovima. Jedan od njih je i rad s romskim učenicima, koji u našem okruženju predstavljaju zajednicu sa svojom kulturom, jezikom i poviješću. Učenici često dolaze iz manje poticajnog društvenog okruženja, što je tijekom provedbe nastave na daljinu zbog epidemiološke situacije s Covidom 19 predstavljalo poseban izazov. Uz dobro planiranje, prilagodbu i suradnju svih uključenih dionika, razvijaju se i primjeri dobre prakse u radu s romskim učenicima. U nastavku ćemo predstaviti provedbu odgojno-obrazovnog procesa s kronično bolesnim romskim učenikom. Uvjeti za uspješan rad su prilagodba, suradnja, dobri međuljudski odnosi i podrška obitelji. Pri analizi rada postavljaju se pitanja i pojavljuju izazovi, koji ukazuju na pojavu brojnih nedostataka i problema.

Ključne riječi

romski učenicima, odgojno-obrazovne djelatnosti, nastava na daljinu, kulturom, dobri međuljudski odnosi.

Hrčak ID:

264595

URI

https://hrcak.srce.hr/264595

Datum izdavanja:

1.11.2021.

Posjeta: 519 *