Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.54478/ers.30.43.3

Analiza motivacije učenika u projektu školske lige

Iva Suden orcid id orcid.org/0000-0001-8736-2511 ; Srednja škola dr. Antuna Barca, Crikvenica


Puni tekst: hrvatski pdf 354 Kb

str. 21-27

preuzimanja: 207

citiraj


Sažetak

Suočeni s problemima održavanja nastave u vrijeme pandemije COVID-19 traženi su načini za poboljšanje tjelesne aktivnosti i motivacije učenika. Osmišljena je školska virtualna liga gdje su se učenici međusobno natjecali u četiri različita oblika kretanja: trčanje, hodanje, bicikl i rolanje. Tako smo motivirali učenike kako bi aktivnije provodili slobodno vrijeme. Svjesni činjenice da je ocjena često predmet motivacije pokušalo se promijeniti njihove stavove stvarajući im zanimljivo natjecanje.

Ključne riječi

pandemija, nastava, školska virtualna liga, hodanje, trčanje, vožnja bicikla, rolanje, motivacija

Hrčak ID:

265154

URI

https://hrcak.srce.hr/265154

Datum izdavanja:

5.11.2021.

Posjeta: 517 *