Stručni rad
https://doi.org/10.54478/ers.30.43.3
Analiza motivacije učenika u projektu školske lige
Iva Suden
orcid.org/0000-0001-8736-2511
; Srednja škola dr. Antuna Barca, Crikvenica
Sažetak
Suočeni s problemima održavanja nastave u vrijeme pandemije COVID-19 traženi su načini za poboljšanje tjelesne aktivnosti i motivacije učenika. Osmišljena je školska virtualna liga gdje su se učenici međusobno natjecali u četiri različita oblika kretanja: trčanje, hodanje, bicikl i rolanje. Tako smo motivirali učenike kako bi aktivnije provodili slobodno vrijeme. Svjesni činjenice da je ocjena često predmet motivacije pokušalo se promijeniti njihove stavove stvarajući im zanimljivo natjecanje.
Ključne riječi
pandemija, nastava, školska virtualna liga, hodanje, trčanje, vožnja bicikla, rolanje, motivacija
Hrčak ID:
265154
URI
Datum izdavanja:
5.11.2021.
Posjeta: 913 *