Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.54478/ers.30.43.9

Primjer godišnjeg izvedbenog kurikuluma za drugi razred OŠ Pehlin

Biljana Trajkovski ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci


Puni tekst: hrvatski pdf 339 Kb

str. 51-56

preuzimanja: 342

citiraj


Sažetak

Na uzorku od 20 ispitanika starih 8 godina ± 6 mjeseci (10 dječaka i 10 djevojčica), OŠ Pehlin, bio je primijenjen sustav baterije mjernih instrumenata od ukupno 12 varijabli (5 morfoloških, 6 motoričkih i jedna funkcionalna), s ciljem utvrđivanja razine antropoloških obilježja radi optimalnog programiranja, odnosno optimalnog prilagođavanja zadataka, sadržaja, volumena opterećenja i metoda rada autentičnim potrebama mjerenih učenika.
Podatci su dobiveni primjenom osnovnih statističkih parametara (AS, SD) skupina po spolu i uspoređeni su s vrijednostima za taj uzrast u Republici Hrvatskoj (Findak i suradnici, 1996). Temeljem analize izračunatih rezultata u morfološkim varijablama može se zaključiti da su i djevojčice i dječaci skladno građeni i da nemaju izrazitije količine masti u tijelu. U prostoru motoričkih sposobnosti analiza dobivenih rezultata ukazuje kod djevojčica na nešto nižu razinu statičke snage ruku i ramenog pojasa (MIV) i eksplozivne snage nogu (MSD), dok je kod dječaka niža razina sposobnosti izražena u testu eksplozivne snage nogu (MSD). Učenici i učenice su dobrih funkcionalnih sposobnosti.

Ključne riječi

antropološka obilježja, učenici i učenice, programiranje

Hrčak ID:

265160

URI

https://hrcak.srce.hr/265160

Datum izdavanja:

5.11.2021.

Posjeta: 671 *