Stručni rad
UPOTREBA MIKROSKOPA U NASTAVI PRIRODNIH ZNANOSTI
Simona Žohar
; OŠ Livada, Velenje
Sažetak
Mikroskopija među osnovnoškolcima smatra se jednom od najzanimljivijih praktičnih aktivnosti. Učenici šestih razreda prvi su put samostalno rukovali mikroskopom, motivacija je bila vrlo visoka. Već su vidjeli mikroskop, vidjeli su kap vode kroz okular u četvrtom razredu, ali ne svi. Nisu govorili o mikroskopu i njegovom radu, znali su, da uz pomoć mikroskopa možemo vidjeti predmete koji nisu vidljivi golim okom. Na nastavi prirodoslovlja učili su o radu mikroskopa, te su kroz samostalan praktični rad naučili pripremiti mikroskopski uzorak, pravilno ga izoštriti, promatrati i skicirati ono što vide. Učenici su bili aktivni, postavljali su pitanja, formulirali ideje, objašnjavali, dakle, razvijali prirodoslovne kompetencije.
Ključne riječi
mikroskopija, samostalnost, razvoj prirodoslovnih vještina
Hrčak ID:
265331
URI
Datum izdavanja:
1.11.2021.
Posjeta: 1.078 *