Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

UČIONICA U PRIRODI KAO POMOĆ PRI UČENJU

Klavdija Černelč ; Osnovna škola Šmarje pri Jelšah


Puni tekst: hrvatski pdf 496 Kb

str. 786-792

preuzimanja: 301

citiraj


Sažetak

U vrijeme kada se kemikalizacija okoliša ubrzava, kada se hrana na policama trgovina 'obogaćuje' aditivima koji produžuju rok trajanja, poboljšavaju izgled i time povećavaju prodaju, sve više je ljudi svjesnije važnosti održivo proizvedene hrane. Osvješćivanje je uključeno u obrazovni proces od najranijih vrtićkih godina, nastavlja se tijekom osnovnog obrazovanja i završava se na nekim fakultetima. Članak predstavlja mnoge mogućnosti povezivanja, nadogradnje i diversifikacije nastave prirodoslovlja izvan školske zgrade, u učionici na otvorenom. Učionica u prirodi omogućuje učenicima da shvate određene sadržaje, iskuse ih i povežu s raznim predmetnim područjima i sa svakodnevnim životom. U ovom okruženju za učenje postižemo veću aktivnost i kreativnost učenika, stječući pritom različite vještine i njegujući pozitivan stav prema prirodi. Opisani su elementi učionice u prirodi u osnovnoj školi Šmarje pri Jelšah, s primjerima njegove uporabe u nastavi kemije i matematike te idejama za nadogradnju ove učionice.

Ključne riječi

iskustveno učenje, učionica u prirodi, školski vrt, kemija, matematika

Hrčak ID:

265516

URI

https://hrcak.srce.hr/265516

Datum izdavanja:

1.11.2021.

Posjeta: 769 *