Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31192/np.19.3.4

Kako posebni uvjeti oblikuju vrijednosti kod studenata dodiplomskih studija predškolskog odgoja u Sloveniji?

Marta Licardo orcid id orcid.org/0000-0002-5858-8527 ; Sveučilište u Mariboru, Pedagoški fakultet, Maribor, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 154 Kb

str. 525-539

preuzimanja: 456

citiraj


Sažetak

Svrha je studije ispitati vrijednosti kod studenata predškolskog odgoja i utvrditi koje su razlike u vrijednostima kod studenata u specifičnim socijalnim uvjetima. Vrijednosti kod dodiplomskih studenata koji studiraju predškolski odgoj vrlo su važne za profesionalni razvoj i praksu. Također je svrha studije utvrditi mijenjaju li se kod studenata vrijednosti tijekom studijskog programa; koje su vrijednosti studentima važnije; i koje su razlike u vrijednostima kod studenata s obzirom na vrstu studija (redoviti/izvanredni), godinu studija, starost, radno iskustvo i radno mjesto. Rezultati pokazuju da zaposleni studenti daju veću važnost od nezaposlenih studenata vrijednostima usmjerenim prema drugima nego vrijednostima usmjerenima na sebe; stariji studenti više prihvaćaju vrijednosti usmjerene prema drugima od mlađih studenata, dok u vrijednostima koje se usredotočuju na sebe nisu zabilježene razlike s obzirom na dob ispitanika. Studenti koji imaju više radnog iskustva i koji studiraju dulje više prihvaćaju vrijednosti usmjerene prema drugima, dok se u vrijednostima usmjerenim prema sebi ne uočavaju razlike po godinama studija. Ovi rezultati otkrivaju važne promjene u hijerarhiji vrijednosti povezanih s izmjerenim varijablama i u međuodnosu različitih uvjeta.

Ključne riječi

dob; socijalni uvjeti; studenti predškolskog odgoja; visoko obrazovanje; vrijednosti

Hrčak ID:

265522

URI

https://hrcak.srce.hr/265522

Datum izdavanja:

15.11.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 984 *