Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.38003/sv.70.2.5
Stavovi studenata učiteljskog studija i učitelja razredne nastave o nastavi na daljinu
Vesna Kostović-Vranješ
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Splitu, Split, Hrvatska
Mila Bulić
orcid.org/0000-0002-8090-897X
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Splitu, Split, Hrvatska
Viktorija Periša
; Osnovna škola Vodice, Vodice, Hrvatska
Sažetak
Prelazak s učioničke nastave na nastavu na daljinu u cijelom odgojno-obrazovnom sustavu Republike Hrvatske započeo 13. ožujka 2020. godine zbog pandemije novog zaraznog koronavirusa COVID-19. Navedeno je uvjetovalo nagli prelazak na nastavu na daljinu i niz poteškoća tijekom njene realizacije pa je stoga provedeno istraživanje kojem je cilj bio utvrditi stavove studenta, budućih učitelja razredne nastave, i učitelja praktičara o nastavi na daljinu u kojoj su sudjelovali. Rezultati provedenoga istraživanja pokazuju značajne razlike u percepciji prelaska s učioničke nastave na nastavu na daljinu koja je učiteljima praktičarima bila teža za organizirati i realizirati. Istraživanjem su utvrđeni stavovi o nastavi na daljinu te stavovi o nastavi na televiziji. Dobiveni rezultati istraživanja mogu poslužiti za unapređenje nastave na daljinu koja će se provoditi po potrebi izmjenjujući se s nastavom u učionici.
Ključne riječi
Hrčak ID:
265574
URI
Datum izdavanja:
1.12.2021.
Posjeta: 2.327 *