Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.38003/sv.70.2.5

Stavovi studenata učiteljskog studija i učitelja razredne nastave o nastavi na daljinu

Vesna Kostović-Vranješ ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Splitu, Split, Hrvatska
Mila Bulić orcid id orcid.org/0000-0002-8090-897X ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Splitu, Split, Hrvatska
Viktorija Periša ; Osnovna škola Vodice, Vodice, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 404 Kb

str. 111-134

preuzimanja: 1.039

citiraj


Sažetak

Prelazak s učioničke nastave na nastavu na daljinu u cijelom odgojno-obrazovnom sustavu Republike Hrvatske započeo 13. ožujka 2020. godine zbog pandemije novog zaraznog koronavirusa COVID-19. Navedeno je uvjetovalo nagli prelazak na nastavu na daljinu i niz poteškoća tijekom njene realizacije pa je stoga provedeno istraživanje kojem je cilj bio utvrditi stavove studenta, budućih učitelja razredne nastave, i učitelja praktičara o nastavi na daljinu u kojoj su sudjelovali. Rezultati provedenoga istraživanja pokazuju značajne razlike u percepciji prelaska s učioničke nastave na nastavu na daljinu koja je učiteljima praktičarima bila teža za organizirati i realizirati. Istraživanjem su utvrđeni stavovi o nastavi na daljinu te stavovi o nastavi na televiziji. Dobiveni rezultati istraživanja mogu poslužiti za unapređenje nastave na daljinu koja će se provoditi po potrebi izmjenjujući se s nastavom u učionici.

Ključne riječi

e-učenje, informacijska i komunikacijska tehnologija, nastava na televiziji, nastava na daljinu, nastava prirode i društva

Hrčak ID:

265574

URI

https://hrcak.srce.hr/265574

Datum izdavanja:

1.12.2021.

Posjeta: 2.327 *