Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 01.12.2021.
  • Objavljen na Hrčku: 17.11.2021.

Sadržaj

Puni tekst

Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola (str. 5-29)

Vesna Kovač, Monika Pažur
Izvorni znanstveni članak


Od uprave do studenta: tri perspektive o ljudskim pravima u visokom obrazovanju (str. 57-82)

Željka Ivković Hodžić, Marina Matešić
Izvorni znanstveni članak


From Management To Student: Three Perspectives on Human Rights in Higher Education (str. 83-110)

Željka Ivković Hodžić, Marina Matešić
Izvorni znanstveni članak


Stavovi studenata učiteljskog studija i učitelja razredne nastave o nastavi na daljinu (str. 111-134)

Vesna Kostović-Vranješ, Mila Bulić, Viktorija Periša
Izvorni znanstveni članak


Attitudes of Teacher Education Students and Class Teachers to Distance Education (str. 135-158)

Vesna Kostović-Vranješ, Mila Bulić, Viktorija Periša
Izvorni znanstveni članak


Stavovi i razmišljanja učenika o prirodnoj i kulturnoj baštini (str. 159-176)

Dubravka Kuščević
Izvorni znanstveni članak


Students’ Attitudes to and Thoughts on Natural and Cultural Heritage (str. 177-196)

Dubravka Kuščević
Izvorni znanstveni članak


Tko su dobri učitelji? (str. 349-370)

Katarina Vanek, Andrej Maras, Petra Karabin
Pregledni rad


What Makes a Good Techer? (str. 371-394)

Katarina Vanek, Andrej Maras, Petra Karabin
Pregledni rad


Primjena digitalnih alata tijekom aktivnosti slušanja glazbe u nastavi glazbene kulture (str. 395-414)

Dorijana Škoro, Ivona Kir
Prethodno priopćenje


The Application of Digital Tools in Listening to Music in Music Culture Education (str. 415-433)

Dorijana Škoro, Ivona Kir
Prethodno priopćenje


Posjeta: 20.830 *