Izvorni znanstveni članak
VIDEOLEKCIJE U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA – NJIHOVA SVRHA I OBLIKOVANJE
Marijana Češi
; Agencija za odgoj i obrazovanje
Sažetak
Kreiranje videolekcije, jednoga od novijih digitalnih nastavnih sredstava, izazovan je i složen proces. Osim temeljnih generičkih i stručnih nastavničkih kompetencija, od učitelja/nastavnika zahtijeva i visoku razinu digitalne i medijske pismenosti. Pri izradi videolekcije valja misliti o nizu metodičkih čimbenika koji su zadani tim medijem da bi se omogućila interakcija između učenika i sadržaja učenja. Najvažnije su aktivnosti učenja koje se trebaju dinamično izmjenjivati te svojom različitošću i dinamičnom izmjenom održavati motivaciju te koncentraciju i pažnju korisnika (učenika). U ovome se radu oprimjeruju postupci i etape u izradi videolekcija te se opisuje svrha i namjena njezinih pojedinih sastavnica.
Ključne riječi
videolekcija; aktivnosti učenja; nastava hrvatskoga jezika; etape izrade videolekcije
Hrčak ID:
265592
URI
Datum izdavanja:
2.11.2021.
Posjeta: 1.204 *