Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.31299/hrri.57.2.9

Važnost pružanja stručne podrške roditeljima: evaluacija programa Škole za roditelje

Marijana Majdak orcid id orcid.org/0000-0003-3725-383X ; Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Valentina Kozjak ; Centar za socijalnu skrb Krapina, Krapina, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 458 Kb

str. 150-171

preuzimanja: 734

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 458 Kb

str. 150-171

preuzimanja: 183

citiraj


Sažetak

Cilj je ovog rada davanje uvida u neke aspekte pohađanja Škole za roditelje, točnije, prikazat će se procesna evaluacija i evaluacija ishoda navedenog programa. Istraživanje je provedeno na uzorku od 15 sudionika polaznika programa Škole za roditelje te je korištena metoda intervjua, a u koncipiranju istraživačkih pitanja i analizi rezultata koristila se metoda analize okvira. Rezultati istraživanja pokazali su kako sudionici iskazuju iskustvo poboljšanja roditeljskih kompetencija, dobiti od grupnog rada te zadovoljstvo sudjelovanjem u programu, ali i neke negativne aspekte sudjelovanja. Također sudionici percipiraju poboljšanje odnosa roditelj – dijete te promjene u doživljavanju djeteta, kao i svoje osobne promjene. Ovaj rad također daje praktične implikacije za aktualno i buduće pružanje stručne pomoći roditeljima te otvara nova istraživačka pitanja.

Ključne riječi

roditeljstvo; programi podrške roditeljstvu; iskustva roditelja sudionika programa za podršku roditeljstvu

Hrčak ID:

268115

URI

https://hrcak.srce.hr/268115

Datum izdavanja:

23.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.642 *