Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.53577/oot.4.2.1

EDUKATIVNE RAČUNALNE IGRE U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA

Katarina Aladrović Slovaček orcid id orcid.org/0000-0002-0706-9436 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Iva Tomić orcid id orcid.org/0009-0000-4146-7502 ; Osnovna škola Markuševec, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 589 Kb

str. 5-25

preuzimanja: 609

citiraj


Sažetak

Igra je čovjeku urođena, ugodna i slobodna aktivnost, te je stoga jedna od metoda i strategija
suvremenoga nastavnog procesa. Igra čini nastavu zanimljivijom, motivira učenike, povećava njihovu
pažnju i koncentraciju te lakše i brže usvajanje obrazovnoga sadržaja, osobito apstraktnoga sadržaja
kao što je jezik. Iako već ranije započeto, pandemijsko je vrijeme doprinijelo sve većoj uporabi
računala i računalnih igara u nastavi. Upravo zato željeli smo istražiti povećava li uspjeh u učenju
jezičnih sadržaja uporaba motivacijske računalne igre te ispitati stavove učenika i učitelja o igri u
nastavi te o uporabi edukativnih računalnih igara (N = 47). Kako smo i očekivali, dobiveni su rezultati
pokazali kako učenici imaju pozitivan stav o igri u nastavi te o računalnoj igri, ali da se u nastavi
Hrvatskoga jezika igraju tek ponekad iako se u igri osjećaju uzbuđeno, dobro i ugodno te tako lakše
uče. Ipak, provedba motivacijske igre nije pokazala značajan uspjeh u jezičnome znanju učenika.

Ključne riječi

didaktička igra; Hrvatski jezik; računalna igra; učenje

Hrčak ID:

268159

URI

https://hrcak.srce.hr/268159

Datum izdavanja:

25.11.2021.

Posjeta: 1.156 *