Izvorni znanstveni članak
Brend i strategija brendiranja Hrvatske vojske u kontekstu psihičke bojne spremnosti i umijeća ratovanja
Marina Svrze
Dina Žižić
Mijo Knezović
Sažetak
Cilj je istraživanja u prvom teorijskom dijelu osvijetliti i identificirati povezanost između psihičke bojne spremnosti, percepcije, brenda i brendiranja u kontekstu umijeća ratovanja. Kroz teorijsko elaboriranje relevantnih autora i povijesne primjere identificirana je povezanost između navedenih pojmova te njihova važnost u kontekstu ključnog čimbenika – psihičke bojne spremnosti u vođenju rata. U drugom empirijskom dijelu prikazani su rezultati istraživanja koji potvrđuju kvalitetu Hrvatske vojske u kontekstu brenda i kako je javnost kao takvu percipira i cijeni. No, rezultati istraživanja ističu i potrebu za daljim razvojem kroz dva sinkronizirana smjera razvoja, razvoj identiteta brenda i strategije komuniciranja u poboljšanju percepcije brenda od javnosti, a sve radi održavanja i razvoja moći države i osiguranja konkurentnosti u suvremenom sigurnosno-obrambenom okružju.
Ključne riječi
Hrčak ID:
269538
URI
Datum izdavanja:
29.12.2021.
Posjeta: 2.382 *