Agroeconomia Croatica, Vol. 11 No. 1, 2021.
Izvorni znanstveni članak
Stavovi potrošača o brendu “Nektar”
Nemanja Jalić
orcid.org/0000-0002-3094-5289
; Univerzitet u Banja Luci, Poljoprivredni fakultet, Bulevar Vojvode Petra Bojovića 1A, Banja Luka
Aleksandar Ostojić
orcid.org/0000-0001-6923-7602
; Univerzitet u Banja Luci, Poljoprivredni fakultet, Bulevar Vojvode Petra Bojovića 1A, Banja Luka
Željko Vaško
orcid.org/0000-0002-6655-8432
; Univerzitet u Banja Luci, Poljoprivredni fakultet, Bulevar Vojvode Petra Bojovića 1A, Banja Luka
Sažetak
Istraživanja u području tržišta piva i ponašanja potrošača ovog proizvoda široke potrošnje na području Bosne i Hercegovine i Republike Srpske vrlo su rijetka. “Nektar” pivo jedan je od najznačajnijih brendova na području grada Banja Luke i Republike Srpske, s dugom tradicijom proizvodnje piva i povijesti postojanja. Osnovni cilj istraživanja bio je istražiti stavove potrošača o glavnim varijablama brenda (kvaliteta, lojalnost, poznatost i asocijacije na brend). Podaci potrebni za ovo istraživanje prikupljeni su strukturiranim anketnim upitnikom, tj. direktnim ispitivanjem. U radu je korištena deskriptivna statistika i pojedini parametarski testovi u ovisnosti od prikupljenih podatka. Dobiveni podaci su analizirani pomoću SPSS Statistic 22. Na osnovu rezultata istraživanja o varijablama brenda, uočava se da su kvaliteta i poznatost analiziranog brenda piva na zadovoljavajućem stupnju, dok su lojalnost potrošača i asocijacije na brend prosječno ocijenjene.
Ključne riječi
pivo, Nektar, kvaliteta, lojalnost, poznatost, asocijacije
Hrčak ID:
269939
URI
Datum izdavanja:
25.12.2021.
Posjeta: 1.195 *