Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Stavovi potrošača o brendu “Nektar”

Nemanja Jalić orcid id orcid.org/0000-0002-3094-5289 ; Univerzitet u Banja Luci, Poljoprivredni fakultet, Bulevar Vojvode Petra Bojovića 1A, Banja Luka
Aleksandar Ostojić orcid id orcid.org/0000-0001-6923-7602 ; Univerzitet u Banja Luci, Poljoprivredni fakultet, Bulevar Vojvode Petra Bojovića 1A, Banja Luka
Željko Vaško orcid id orcid.org/0000-0002-6655-8432 ; Univerzitet u Banja Luci, Poljoprivredni fakultet, Bulevar Vojvode Petra Bojovića 1A, Banja Luka


Puni tekst: hrvatski pdf 283 Kb

str. 31-41

preuzimanja: 227

citiraj


Sažetak

Istraživanja u području tržišta piva i ponašanja potrošača ovog proizvoda široke potrošnje na području Bosne i Hercegovine i Republike Srpske vrlo su rijetka. “Nektar” pivo jedan je od najznačajnijih brendova na području grada Banja Luke i Republike Srpske, s dugom tradicijom proizvodnje piva i povijesti postojanja. Osnovni cilj istraživanja bio je istražiti stavove potrošača o glavnim varijablama brenda (kvaliteta, lojalnost, poznatost i asocijacije na brend). Podaci potrebni za ovo istraživanje prikupljeni su strukturiranim anketnim upitnikom, tj. direktnim ispitivanjem. U radu je korištena deskriptivna statistika i pojedini parametarski testovi u ovisnosti od prikupljenih podatka. Dobiveni podaci su analizirani pomoću SPSS Statistic 22. Na osnovu rezultata istraživanja o varijablama brenda, uočava se da su kvaliteta i poznatost analiziranog brenda piva na zadovoljavajućem stupnju, dok su lojalnost potrošača i asocijacije na brend prosječno ocijenjene.

Ključne riječi

pivo, Nektar, kvaliteta, lojalnost, poznatost, asocijacije

Hrčak ID:

269939

URI

https://hrcak.srce.hr/269939

Datum izdavanja:

25.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 694 *