Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Društveno korisno učenje u području ruralnog turizma na Visokom Gospodarskom Učilištu u Križevcima

Sandra Kantar orcid id orcid.org/0000-0003-0992-0383 ; Visoko gospodarsko učilište u Križevcima, Milislava Demerca 1, 48260 Križevci, Hrvatska
Kristina Svržnjak orcid id orcid.org/0000-0002-0064-1735 ; Visoko gospodarsko učilište u Križevcima, Milislava Demerca 1, 48260 Križevci, Hrvatska
Silvije Jerčinović ; Visoko gospodarsko učilište u Križevcima, Milislava Demerca 1, 48260 Križevci, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 296 Kb

str. 104-114

preuzimanja: 309

citiraj


Sažetak

Danas se nastavnici suočavaju s različitim metodama poučavanja, a najizazovnije je poučavanje usmjereno na studenta na postavkama interaktivnog i iskustvenog učenja. Osim izravne nastave, nastavnici Visokog Gospodarskog Učilišta u Križevcima nastoje studentima približiti gradivo ruralnog turizma kroz inovativne oblike edukacije s naglaskom na društveno korisno učenje. Kroz rad će se prikazati nekoliko primjera društveno korisnog učenja koji su provedeni u razdoblju od 2017. do izazovne 2020. godine kada se nastava zbog pandemije bolesti COVID-19 većinom odvijala putem interneta. Nastavnici i studenti s Visokog Gospodarskog Učilišta u Križevcima surađivali su s Udrugom ruralnog turizma Hrvatske, Sveučilištem u Kapošvaru na prekograničnom projektu „Ecotop 2“ u okviru programa Interreg V-A: Hrvatska – Mađarska, Lokalnom akcijskom grupom Međimurski doli i bregi na nacionalnom projektu „Pop-up ruralni društveno-inovativni hubovi“ te s timovima iz područja grada Križevaca na hackathonu „Grad za mlade – Križevci 2030“ iz čega je proizašao projekt „EkoRurTour“ kojeg studenti samostalno provode. Poučavanje kroz projektni pristup je inovativan i društveno koristan zbog uporabe različitih praktičnih metoda i novih alata kroz koje se studente potiče na samostalnost u učenju i stjecanju znanja. Također, projektni pristup je društveno koristan jer povezuje Učilište i studente s državnim institucijama i organizacijama civilnog društva s ciljem bolje zapošljivosti studenata u ruralnom turizmu. Na taj način Učilište doprinosi aktiviranju i jačanju društvenog kapitala kojeg je važno graditi u široj društvenoj zajednici.

Ključne riječi

društveno korisno učenje, ruralni turizam, društveni kapital, lokalna zajednica

Hrčak ID:

269946

URI

https://hrcak.srce.hr/269946

Datum izdavanja:

25.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.110 *