Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.21860/j.12.2.8

Uspostavljanje koncepta UI pismenosti: Fokusiranje na kompetenciju i svrhu

Yumi Yi


Puni tekst: engleski PDF 624 Kb

str. 353-368

preuzimanja: 723

citiraj


Sažetak

Ova istraživanje imalo je za cilj ispitati koncept, kompetenciju i obrazovne ciljeve pismenosti umjetne inteligencije (UI) kako bi se istražile osnovne kompetencije potrebne za život u eri umjetne inteligencije. Suvremeno društvo nagovještava novi svijet, za razliku od prethodnog poretka. Osim sposobnosti čitanja i pisanja, pismenost sada podrazumijeva i sposobnost umrežavanja i kontakta sa širim krugovima s opširnijim informacijama. Okvir učenika dobio je veću važnost od okvira učitelja u obrazovanju. UI ima središnju ulogu u donošenju ovih promjena. Kao i pisanje, UI je ušao u sustav svakodnevnog života i postao meta u osnovnoj pismenosti. Ovo istraživanje istraživalo je koncept i karakteristike pismenosti UI-ja. UI pridonosi poboljšanju ljudskih sposobnosti širenjem ljudskih odnosa i opsega stjecanja informacija. Međutim, ove karakteristike umjetne inteligencije zahtijevaju od ljudi da samostalno biraju što trebaju znati i s kim će se povezati. Znati što treba znati je metakognicija. Stoga ovo istraživanje razmatra metakogniciju kao kompetenciju pismenosti UI-ja. Osim toga, pokušaj stjecanja točnijeg znanja putem metakognicije predstavlja nastojanje da se predvidi neizvjesna budućnost. Stoga je svrha pismenosti UI-ja imati sposobnosti predviđanja.

Ključne riječi

pismenost, pismenost UI-ja, kompetencija pismenosti UI-ja, svrha pismenosti UI-ja, metakognicija, predviđanje.

Hrčak ID:

270763

URI

https://hrcak.srce.hr/270763

Datum izdavanja:

13.1.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.283 *