Medicina, Vol. 58 No. 1, 2022.
Pregledni rad
https://doi.org/10.21860/medflum2022_271158
Pedagoški izazovi u provođenju edukacije specijalizanata psihijatrije tijekom pandemije COVID-19: što možemo primijeniti u budućim edukativnim aktivnostima
Rajna Knez
orcid.org/0000-0003-1278-4554
; University of Rijeka, Faculty of Medicine, Department of psychiatry and psychological medicine, Rijeka, Croatia
Sažetak
Pandemija koronavirusne bolesti 2019. (COVID-19) u značajnom je obimu onemogućila provođenje uobičajenih edukacijskih aktivnosti što je, izmedu ostalog, rezultiralo i primjenom novih modela učenja. Međutim, promjene koje su uslijedile često su implementirane bez detaljne prethodne analize i temeljitog, sustavnog planiranja njihovog provođenja. Ovaj kratki pregled literature ima za cilj identificirati neke od glavnih pedagoških izazova u edukaciji specijalizanata psihijatrije tijekom aktualne pandemije. Rezultati ovog preglednog članka mogu pomoći pri razvoju dodatnih pedagoških tehnika i inovativnih alata za korištenje u budućim obrazovnim aktivnostima te pridonijeti planiranju organizacije specijalističkog obrazovanja iz psihijatrije.
Ključne riječi
COVID-19; e-ucenje; psihijatrija; specijalističko usavršavanje
Hrčak ID:
271158
URI
Datum izdavanja:
1.3.2022.
Posjeta: 1.324 *