Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ZAŠTO JE HUMOR UČITELJA BITAN?

izv. prof. dr. sc. Nina Pavlin-Bernardić ; Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 125 Kb

str. 49-54

preuzimanja: 145

citiraj


Sažetak

Dosadašnja istraživanja ukazuju na to da je humor učitelja povezan s različitim ishodima kod učenika, kao što su motivacija za učenje i ispitna anksioznost. Većina istraživanja u ovom području provedena je prije dvadesetak godina, no u novije vrijeme ponovno raste interes istraživača o ovoj temi. Stoga su u ovom radu prikazani rezultati novijih istraživanja koja su se bavila nastavničkim stilovima humora i varijablama povezanim s njima. Ta istraživanja ukazuju na to da je vrlo povoljno koristiti tzv. prikladan humor, osobito onaj koji je povezan sa sadržajem gradiva. Brojni su načini na koje se humor može uključiti u nastavu te smo u ovom radu opisali neke od njih.

Ključne riječi

stilovi humora, motivacija, ispitna anksioznost

Hrčak ID:

271804

URI

https://hrcak.srce.hr/271804

Datum izdavanja:

1.6.2022.

Posjeta: 416 *