Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.46672/zsl.6.6.2

Marketinške strategije i utjecaj na snagu brenda – slučajevi triju poduzeća

Ian R. Premec orcid id orcid.org/0000-0001-5129-2363
Marina Guzovski orcid id orcid.org/0000-0002-2365-503X ; Libertas međunarodno sveučilište


Puni tekst: engleski pdf 543 Kb

str. 19-27

preuzimanja: 932

citiraj


Sažetak

Marketinške strategije usmjeravaju djelovanje poduzeća prema ostvarenju postavljenih marketinških ciljeva koji se određenom kampanjom žele postići na ciljanim tržištima. Prilikom oblikovanja strategije ključno je definirati što, kako i na koji način ciljanoj publici prenijeti te kako mjeriti učinke kampanje. Uspješne marketinške strategije, ukazujući na vrijednost i koristi, izazivaju pažnju i interes te potiču potencijalne kupce na akciju, odnosno kupnju promoviranog proizvoda. Ponekad kampanje zbog različitosti percepcije ne budu shvaćene kako je zamišljeno i rezultiraju neočekivanim ishodima. U radu su predstavljene i analizirane tri marketinške strategije za određeni proizvod sljedećih poduzeća: Dove, Tesla, Inc. i Juicy Couture, s različitim ishodima i utjecajima na brend i ekonomsku vrijednost u smislu statusa tvrtke.

Ključne riječi

marketinška strategija; strateško planiranje; marka; očekivanja; ekonomski ishod

Hrčak ID:

269321

URI

https://hrcak.srce.hr/269321

Datum izdavanja:

28.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.185 *