Stručni rad
https://doi.org/10.46672/zsl.6.6.2
Marketinške strategije i utjecaj na snagu brenda – slučajevi triju poduzeća
Ian R. Premec
orcid.org/0000-0001-5129-2363
Marina Guzovski
orcid.org/0000-0002-2365-503X
; Libertas međunarodno sveučilište
Sažetak
Marketinške strategije usmjeravaju djelovanje poduzeća prema ostvarenju postavljenih marketinških ciljeva koji se određenom kampanjom žele postići na ciljanim tržištima. Prilikom oblikovanja strategije ključno je definirati što, kako i na koji način ciljanoj publici prenijeti te kako mjeriti učinke kampanje. Uspješne marketinške strategije, ukazujući na vrijednost i koristi, izazivaju pažnju i interes te potiču potencijalne kupce na akciju, odnosno kupnju promoviranog proizvoda. Ponekad kampanje zbog različitosti percepcije ne budu shvaćene kako je zamišljeno i rezultiraju neočekivanim ishodima. U radu su predstavljene i analizirane tri marketinške strategije za određeni proizvod sljedećih poduzeća: Dove, Tesla, Inc. i Juicy Couture, s različitim ishodima i utjecajima na brend i ekonomsku vrijednost u smislu statusa tvrtke.
Ključne riječi
marketinška strategija; strateško planiranje; marka; očekivanja; ekonomski ishod
Hrčak ID:
269321
URI
Datum izdavanja:
28.12.2021.
Posjeta: 2.185 *